torsdag 10. mars 2011

Titt titt - livstegn fra Kampala

Beklager at jeg ikke har oppdatert bloggen paa en god stund. Internett har vaert umulig paa Makumira, og vi har vaert svaert opptatte.
I begynnelsen av februar fikk vi besoek fra Marit og Solveig. Saa tok to uker med seks eksamener over.
Om omtrent ti dager kommer det et utfyllende innlegg, med bilder og tekst og morosame skildringer fra noen hysterisk elleville uker :)

Akkurat naa befinner vi oss i Kampala, Uganda. Vi har skoleferie :) Kampala er en fascinerende by. Vi foeler oss virkelig i hjertet av Afrika, paa godt og ondt. Her er det mer frodig enn paa Makumira. Vi skal vaere i Uganda en liten uke. Vi har ingen plan. Vi tar ting som det faller seg.

Vi er Stian (the MAN in my life this year), Happi (skolevenn fra Tanzania), Marit (Afrikareisende eventyrjente fra Mysen), og glade og sprudlende meg :)

Paa mandag reiser vi til Kigali, Rwanda. Saa skal vi seile over Victoriasjoen. Det blir en ellevill ferie. Og, selvfoelgelig, som seg hoer og boer (saa fantastisk morosamt det er aa skrive uten ae oe og aa - haha :) det kommer et ellevillt blogginnlegg om dette ogsaa, med elleville bilder og ellevill tekst :)

Saa paa gjensyn, kjaere kalde hvite norkser :)

3 kommentarer:

  1. Ja du kan friste med din snertne kommentar!! godt å høre fra dere ihvertfall... Pass på , pass på! Kigali lyder skummelt i et sart mors øre ;)

    Gleder oss til bilder!

    Vi her i heimen (de lyseblå, iskalde, forblåste familiemedlemmene dine) hilser så mye og knuseklemmer en savnet bror og sønn (var ikke det pent skrevet??)Hilse Stian, Happi og Marit.
    Mams

    SvarSlett
  2. Hei ! Enig med din mamma at det var godt å høre fra dere igjen nå :) Gleder meg til din neste elleville bloggside :) Skjønner dere har det bra, selvom buss-turene høres litt utrygge ut..Kjørte med Taxi i 150 km på Gran Canaria,da kjente JEG sug i magen.. håper det går litt saktere hos dere ?? Ønsker dere en fortsatt veldig god ferie, med eller uten elleville opplevelser :) Hils !! Klem,Stians mamma.

    SvarSlett
  3. Eg smiler godt for meg sjølv her eg sitt på lesesalen :) Skulle gjerne verdt med, og er sikker på at dere har det knall! Ber om at dere må vere trygg på reisa, gleder meg til alt det elleville som skal komme her ;)
    -Klem frå Solveig

    SvarSlett